اصول ديجيتال ماركتينگ چيست؟ و چرا ديجيتال ماركتينگ مهم است؟
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۵:۵۴| بازدید: | نویسنده ali | نظرات (0)

نسبت به پيشرفت انسان در طول سال هاي و ديده شدن نتايج آن در آينده ديجيتال ماركتينگ ها ميتوانند يكي از بهترين راه هاي ارتباطي براي كسب و كار شما باشند به عبارتي شما به راحتي ميتوانيد با اينترنت و استفاده ازفن آوري هاي متعدد در محل كسب خود بنشينيد به مخاطبان دسترسي پيدا كنيد و آن ها را تبديل به مشتري كنيد به همين آساني پس بنابراين چه تكنولوژي ميتواند محبوب تر از ديجيتال ماركتينگ باشد.

طبق گزارشات خبرگزاري هاي متعدد نسبت به آمارهاي موجود در اين زمينه اكثريت فعاليت ها در چند شكل اشاره شده در پايين متن صورت ميگيرند:

- بهينه‌سازي موتور جستجوگر يا همان سئو (SEO)

- بازاريابي محتوايي

- بازاريابي از طريق تاثيرگذاري

- اتوماسيون محتوا

- مانورهاي بازاريابي (Campaign Marketing)

- تجارت الكترونيك (e-commerce)

- بازاريابي از طريق شبكه‌هاي اجتماعي

­)-تبليغات نمايشي (بنري و كليكي

- كتاب‌هاي الكترونيكي

ديسكت‌هاي نوري و ديسكت‌هاي بازي

ساير فرم‌هاي رسانه‌هاي ديجيتال

البته راه هاي ديگر هم ميتوان به اين ماركت اضافه كرد و از آن بهره برد كه عبارت اند از كانال‌هاي غير اينترنتي رسانه‌هاي ديجيتال مانند تلفن‌هاي همراه SMS, MMSخدمات پاسخ‌دهي تلفني و يا متن پيام گونه تلفن در حالت انتظار

 https://media.mehrnews.com/d/2018/01/24/3/2697307.jpg

منبع: socialtradia.com

 

مزاياي ديجيتال ماركتينگ چيست؟

در زماني كه ما زندگي ميكنيم و براي كسب و كا خود دنبال يك راه پيشرفت ميگرديم ديجيتال ماركتينگ و توسعه آن ميتواند بسيار كارآمد باشد زيرا در اين صنعت يا حرفه شما ميتوانيد تماما پاسخ ها را طوري طراحي كنيد و يا ارتباط با مخاطب را طوري برنامه ريزي كنيد كه كه دقيقا پاسخ گوي نياز هاي مخاطب باشد و مشخصا اين راه سريع تر شما را با مخاطب هم سو ميكند.

الفباي سئو (بهينه سازي موتور جستجو)

استفاده از اين ويژگي به اين شكل است كه در اين فرآيند شما مسير را طوري برنامه ريزي ميكنيد و براي آن تلاش ميكنيد كه كم كم در موتورهاي جستجوگر يك وبسايت به طور مجاني و بدون هزينه بيشتر ديده شويد كه تقريبا بنا بر عملكردتون اكتسابي است و يك عمل يا نتيجه طبيعي محسوب ميشود به اين منطور كه شما در جايي اسم نويسي نميكنيد يا آن را بخريد فقط سطح خود را بالا ميبريد.

نتيجه پيشرفت در سئو جذب مخاطب بيشتر است زيرا بعد از رسيدن به اين هدف, هدف هاي ديگر سيستم شما تيك ميخورد به طور مثال در جستجوي تصوير، جستجوي مكاني، جستجوي ويديو يا آكادميك يا جستجوي اخبار مربوط به شما بيشتر ديده ميشويد.

اصول ديجيتال ماركتينگ

در ديجيتال ماركتينگ 5اصل حائز اهميت است كه ميتواند براي شما بسيار كمك كننده باشد

1.بهينه سازي و پيشرفتي كه از آن در بالا صحبت ميكرديم صرفا در وبسايت ها كارآمد نيست بلكه در شبكه هاي اجتماعي و گروه هاي ديگر ديجيتال ماركتينگ هم ميتواند كمك كننده باشد.

2.نكته ي دوم به اين موضوع اشاره دارد كه تنها عدد مخاطبان حائز اهميت نيست ارتباط گرفتن شما در اين مسير مهم است زيرا ديجيتال ماركتينگ خود هدف محسوب نميشود بله راهي است براي رسيدن به هدف اصلي.

3.كيفيت در اين قسمت ميتونم با قاطعيت بگم كه درصد زيادي از پيشرفت مسيرتون در ديجيتال ماركتينگ به كيفيت شما در اين مسير بستگي دارد.

4.به نكته هم بايد توجه داشته باشيد كه ديجيتال ماركتينگ ها براي اين ميكوشند كه تعاملات بين برند و مخاطب را بيشتر كنند بنابراين شما هم در اين مسير پيش قدم باشيد و يه خوبي ارتباط بگيريد تا بتوانيد به سوددهي و كسب درآمد برسيد, تا بتوانيد شاهد بازگشت هزينه هاي ديجيتال ماركتينگ باشيد.

5.حال اگر اين تعاملات به خوبي شكل بگيرد پيامدهاي بسيار مفيدي را براي برند شما رقم ميزند يعني به تعداد لايك‌ها، نظرها، به اشتراك‌گذاري‌ اهميت دهيم و ان ها را جدي بگيريم

اين روش بسيار ميتواند براي شما موثر باشد و باعث پيشرفت ماركت شما شود.

برچسب‌ها: ،

بازاريابي با اينستاگرام: نقش تغييرات جديد اينستاگرام در ديجيتال ماركتينگ
۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۵:۴۶| بازدید: | نویسنده ali | نظرات (0)

تاثير و ميزان اثر گذاري اينستاگرام بخاطر اين است كه تقريبا 90درصد محتواي به اشتراك گذاشته شده در آن محتواهاي تصويري هستند كه تاثير گذاري خيلي بيشتري نسبت به متن دارند و ارتباط خوبي با مخاطب ميگيرند. طبق آمارهايي از محققان پردازش تصاوير 60.000بار براي ما سريع تر از متن ها هستند و 90درصد اطلاعات قابل انتقال به مغزمان بصري است. براي همين شبكه هاي اجتماعي كه اغلب محتويات آنها تصويريست در ميان مردم محبوب ترند همانند اينستاگرام.

نقش و تاثيرگذاري اينستاگرام برروي كاربران خيلي خيلي قابل توجه است و يا حتي نقش اصلي كه در حال حاضر در ديجيتال ماركتينگ ها و افزايش فروش دارد. زيرا به گفته ي فورستر پتانسيل لايك و كامنت همچنين ديده شدن يك محتوا در اينستاگرام 58 برابر فيسبوك است و حتي 120 بار بيشتر از يك فالوور روي توييتر و بخاطر همين ميزان تفاوت است كه اغلي شركت ها و يا كسب و كارها تنها فقط خود را به بازريابي آنلاين موجود در اينستاگرام سپردن و اين وابستگي براي بيشتر ديده شدن و برند شدن هر روز زياد تر از ديروز ميشود.

https://image.freepik.com/free-photo/happy-young-woman-holding-love-instagram-icon_23-2147849431.jpg

منبع:  http://pheromonesinc.com/

كه البته اينستاگرام هم غير قابل توقف است و هرروز توجه بيشتري را به سمت خود جلب ميكند و ويژگي هاي بهتري را نسبت به گذشته در اختيار كاربرانش ميگذارد به طور مثال به تازگي ميتوانيد 10 عكس و يا فيلم را را به صورت اسلايد در يك پست به اشتراك بگذاريد قابليتي كه خيلي از دارندگان كسب و كار را خوشحال كرده است.

اينستاگرام در سال 2016 تغييرات چشمگيري داشت كه شامل گستردگي پلتفرم هاي تبليغاتي بر روي شبكه خود شد. قابليت جديد و خيلي جذاب و كاربردي استوري, نمايش ويدئو به صورت زنده,فيلترهاي مختلف و تغيير الگوريتم فيد از تغييرات هوشمندانه ي اين شبكه اجتماعي است.

كه البته ميشود تا مقذاري حدس زد كه سال هاي بعدي براي اينستاگرام تقريبا كم تغيير تر باشد و بيشتر برروي تكامل و پيشرفت همين ويژگي ها تمركز داشته باشد يعني زماني كه ميگوييم با ثبات منظور اين نيست كه كارگزاران اينستاگرانم ديگر دست به سينه ميشينند خير بلكه سعي بر بهتر شدن همين تغييرات خواهند داشت.

حال بخواهيم به تغييرات ديگر در سال 2017 18 و 19 اشاره داشته باشيم ميتوانيم از تغييرات در قسمت دايركت اينستاگرام كه خيلي تكميل شده است به راحتي ميشود از طريق اين برنامه با كاربران خود در تماس بود اشاره كنيم, ابتدا بهبود در قسمت انتشار پيام و بعد پيام هاي صوتي و در حال حاضر تماس هاي ويدئويي را در اين بخش داريم و واقعا ميشه گفت اينستاگرام هرروز برنامه ي ايده آل تري براي كاربران ميشود.

فروش آنلاين در اينستاگرام

حتي امكاناتي وسيع تر از ارسال پيام در اختيار كاربران گذاشته است اين ويژگي حوزه جديدي براي ورود به تبليغات بر روي پلتفرم خود است.

 نام دارد.Shopping tags اين قابليت

قابليت تگ خريد محصولات در اينستاگرام تغيير و تحول عظيمي در عرصه عرضه كالا ايجاد كرده است. از اين بابت كه اينستاگرام با پلتفرم كه متمركز بر روي تصاوير و هنر دارد به يك شبكه بزرگ خريد و فروش آنلاين تبديل شده است و بر اساس تحقيقات 60درصد اينستاگرامرها اطلاعات خودشون را از همون اينستاگرام سرچ ميكنند و ياد ميگيرند. پس اين گستردگي تگ شدن خيلي ميتونه به كسب و كارها كمك كند.

 

برچسب‌ها: ،

[ ۱ ]

بقیه صفحات

درباره سایت
موضوعات
موضوعي ثبت نشده است
عضویت در خبرنامه
عضویت لغو عضویت
نظر سنجی سایت
نتیجه
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
لینک های تبادلی اتوماتیک


ورود به سایت
نام کاربری :
پسورد :
عضویت در سایت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار سایت
بازدیدکنندگان امروز : 10
بازدیدکنندگان دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
کل بازدیدکنندگان : 1273
دیگر موارد