بازاريابي با اينستاگرام: نقش تغييرات جديد اينستاگرام در ديجيتال ماركتينگ
۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۵:۴۶| بازدید: | نویسنده ali | نظرات (0)

تاثير و ميزان اثر گذاري اينستاگرام بخاطر اين است كه تقريبا 90درصد محتواي به اشتراك گذاشته شده در آن محتواهاي تصويري هستند كه تاثير گذاري خيلي بيشتري نسبت به متن دارند و ارتباط خوبي با مخاطب ميگيرند. طبق آمارهايي از محققان پردازش تصاوير 60.000بار براي ما سريع تر از متن ها هستند و 90درصد اطلاعات قابل انتقال به مغزمان بصري است. براي همين شبكه هاي اجتماعي كه اغلب محتويات آنها تصويريست در ميان مردم محبوب ترند همانند اينستاگرام.

نقش و تاثيرگذاري اينستاگرام برروي كاربران خيلي خيلي قابل توجه است و يا حتي نقش اصلي كه در حال حاضر در ديجيتال ماركتينگ ها و افزايش فروش دارد. زيرا به گفته ي فورستر پتانسيل لايك و كامنت همچنين ديده شدن يك محتوا در اينستاگرام 58 برابر فيسبوك است و حتي 120 بار بيشتر از يك فالوور روي توييتر و بخاطر همين ميزان تفاوت است كه اغلي شركت ها و يا كسب و كارها تنها فقط خود را به بازريابي آنلاين موجود در اينستاگرام سپردن و اين وابستگي براي بيشتر ديده شدن و برند شدن هر روز زياد تر از ديروز ميشود.

https://image.freepik.com/free-photo/happy-young-woman-holding-love-instagram-icon_23-2147849431.jpg

منبع:  http://pheromonesinc.com/

كه البته اينستاگرام هم غير قابل توقف است و هرروز توجه بيشتري را به سمت خود جلب ميكند و ويژگي هاي بهتري را نسبت به گذشته در اختيار كاربرانش ميگذارد به طور مثال به تازگي ميتوانيد 10 عكس و يا فيلم را را به صورت اسلايد در يك پست به اشتراك بگذاريد قابليتي كه خيلي از دارندگان كسب و كار را خوشحال كرده است.

اينستاگرام در سال 2016 تغييرات چشمگيري داشت كه شامل گستردگي پلتفرم هاي تبليغاتي بر روي شبكه خود شد. قابليت جديد و خيلي جذاب و كاربردي استوري, نمايش ويدئو به صورت زنده,فيلترهاي مختلف و تغيير الگوريتم فيد از تغييرات هوشمندانه ي اين شبكه اجتماعي است.

كه البته ميشود تا مقذاري حدس زد كه سال هاي بعدي براي اينستاگرام تقريبا كم تغيير تر باشد و بيشتر برروي تكامل و پيشرفت همين ويژگي ها تمركز داشته باشد يعني زماني كه ميگوييم با ثبات منظور اين نيست كه كارگزاران اينستاگرانم ديگر دست به سينه ميشينند خير بلكه سعي بر بهتر شدن همين تغييرات خواهند داشت.

حال بخواهيم به تغييرات ديگر در سال 2017 18 و 19 اشاره داشته باشيم ميتوانيم از تغييرات در قسمت دايركت اينستاگرام كه خيلي تكميل شده است به راحتي ميشود از طريق اين برنامه با كاربران خود در تماس بود اشاره كنيم, ابتدا بهبود در قسمت انتشار پيام و بعد پيام هاي صوتي و در حال حاضر تماس هاي ويدئويي را در اين بخش داريم و واقعا ميشه گفت اينستاگرام هرروز برنامه ي ايده آل تري براي كاربران ميشود.

فروش آنلاين در اينستاگرام

حتي امكاناتي وسيع تر از ارسال پيام در اختيار كاربران گذاشته است اين ويژگي حوزه جديدي براي ورود به تبليغات بر روي پلتفرم خود است.

 نام دارد.Shopping tags اين قابليت

قابليت تگ خريد محصولات در اينستاگرام تغيير و تحول عظيمي در عرصه عرضه كالا ايجاد كرده است. از اين بابت كه اينستاگرام با پلتفرم كه متمركز بر روي تصاوير و هنر دارد به يك شبكه بزرگ خريد و فروش آنلاين تبديل شده است و بر اساس تحقيقات 60درصد اينستاگرامرها اطلاعات خودشون را از همون اينستاگرام سرچ ميكنند و ياد ميگيرند. پس اين گستردگي تگ شدن خيلي ميتونه به كسب و كارها كمك كند.

 

برچسب‌ها: ،

[ ]

:: مطالب مشابه
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

بقیه صفحات

درباره سایت
موضوعات
موضوعي ثبت نشده است
عضویت در خبرنامه
عضویت لغو عضویت
نظر سنجی سایت
نتیجه
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
لینک های تبادلی اتوماتیک
فاقد لینک
ورود به سایت
نام کاربری :
پسورد :
عضویت در سایت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار سایت
بازدیدکنندگان امروز : 16
بازدیدکنندگان دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
کل بازدیدکنندگان : 1279
دیگر موارد